Metki odzieżowe na indywidualne zamówienie – na co uważać? Jak wybierać?
Lagraf Partners
Jaki materiał wybrać na metki do ubrań?
Przywieszki do odzieży są istotną częścią kampanii promocyjnej, dlatego należy wybierać je odpowiedzialnie. Może on zarówno wzbogacić produkt, jak i całkowicie go zepsuć. Ale żeby nie wpaść na drugą opcję, trzeba użyć kreatywnych pomysłów i wysokiej jakości materiałów. Zwracają na siebie uwagę, stwarzają kontakt dotykowy i zachęcają do zakupu.
Przed zamówieniem metki musisz zdecydować o następujących cechach:
- funkcja – metki z logo, wymiary, kompozyty, informacyjne;
- punkt mocowania – wewnątrz lub na zewnątrz produktu;
- materiał, do którego przymocowana jest metka;
- sposób mocowania – wszyty, wszyty.
Prawidłowy dobór metki oraz sposób jej mocowania wpływa nie tylko na wygląd produktu, ale również na komfort noszenia. Wszywane metki powinny być wykonane ze specjalnych materiałów – wstążek tekstylnych, do których produkcji używa się wyłącznie splotu nylonowego, satynowego i żakardowego z nici o maksymalnie 3 różnych kolorach. Wybór materiału metki zależy wyłącznie od odzieży, dla której jest wykonana. Dobre metki znajdziesz tu w Lagraf Partners.
Nadruki na tekstyliach nylonowych są zwykle stosowane do odzieży wierzchniej – płaszczy i kurtek. Taka zawieszka jest bardzo wytrzymała i wytrzymała, wytrzymuje wielokrotne pranie, a jednocześnie zachowuje wszystkie nadrukowane na niej informacje.
Najczęściej wybierane są metki satynowe, gdyż ich kontakt ze skórą nie powoduje alergii ani podrażnień na ciele. Takie metki stosuje się na wszystkich ubraniach, w tym bieliźnie i dzieciach. Takie metki można stosować zarówno metodą szycia jednostronnego, jak i dwustronnego.
Etykieta odzieżowa jest rodzajem metki, która dostarcza pełnej informacji o składzie odzieży. Jest to obowiązkowy atrybut i zazwyczaj jest wszyty w ubranie. Możliwe jest również połączenie zwykłej etykiety i etykiety złożonej w jeden produkt, który nazywany jest metką łączoną. Nadrukowane jest na nim logo i nazwa marki, a sam produkt powinien zachęcać klienta do zakupu.
Jak obliczyć koszt wyprodukowania metki?
Aby obliczyć koszt produkcji metki, należy znać cztery podstawowe parametry:
- materiał;
- szerokość;
- długość.
Metka jest elementem reklamowym na każdym produkcie i powinna przyciągać wzrok już na pierwszy rzut oka. Jakość przywieszki i jej atrakcyjny, jasny design są kluczem do wysokiej sprzedaży.
Jeśli chcesz zwiększyć sprzedaż i liczbę klientów, zwróć szczególną uwagę na produkcję metek, powierzając je prawdziwym profesjonalistom!
Podsumowanie. Jakie metki wybrać?
Metki od dawna stanowią integralną część marki i odzieży w ogóle. Korzystają z nich wszyscy właściciele sklepów odzieżowych lub własnej marki. Nie każdy jednak wie, że tego typu druk jest świetnym posunięciem marketingowym. Prawidłowo zaprojektowane metki odzieżowe zawierają wszystkie niezbędne informacje o produkcie i zasadach jego użytkowania. A w połączeniu z logo marki na etykiecie, produkty te sprawiają, że Twoja marka jest rozpoznawalna i popularna.
Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z kierownikiem danej szwalni, a otrzymasz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące różnorodności, jakości, kosztów, materiału i dostawy produktów. Czas realizacji zamówienia przez firmę różni się w zależności od złożoności i nakładu.
Specjaliści z Lagraf Partners pomogą w opracowaniu projektu lub zaakceptują od Ciebie gotową wersję. Będą mogli polecić najlepsze opcje lokalizacji metki na konkretnym ubraniu i doradzą, jak ją przymocować.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
Z przyjemnością pomożemy Ci w wyborze właściwego produktu oraz doborze technologii produkcji. Zadzwoń do nas lub napisz. Jesteśmy do Twojej dyspozycji w godzinach 8:00-16:00.